محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

محمدمهدی!سرباز کوچک امام عصر*عجل الله تعالی فرجه الشریف*

خاطره ی زیبای باتو بودن💕😘

روزی که بدنیا آمدی****

1392/7/4 18:53
نویسنده : مامان و بابا
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی خوشگلم! سلام فرشته ی زیبای من

زمینی شدنت مبارک


بلاخره انتظارآمدنت در17 شهریور به پایان رسید و

 

 

همونطور که حدس زده بودم مثل خواهرت  در ماه رضوی و

 

 

در دهه کرامت بدنیا آمدی تویکشنبه دوم ذی القعده ساعت 14وده دیقه و

 

 

خواهرت سه شنبه چهارم ذی القعده ساعت7و ربع.


و اینکه شما دو تا در دهه کرامت بدنیا آمدید نشان از عنایت و لطف دو معصوم یعنی

 

حضرت معصومه و امام رضا علیهما السلام به شما دو نازنین هست.

 

و همچون آن دو بزرگوار خواهر وبرادر تولدتان دریک ماه قمری شد  .

 

و قبلا هم گفته بودم که درحرم امام رضا علیه السلام دعاکرده بودم که

 

 

گل پسری مثل تو رو داشته باشم.


عزیزم وقتی اولین بار تو رو دیدم خیلی تعجب کردم چون خیلی

 

شبیه خواهرت فاطمه معصومه بودی

 

و من هیچوقت تصور نمیکردم که تواینقدر شیرین و بامزه و ناز باشی چون

 

همش فک میکردم دختربچه ها ناز وشیرین میشن!

                            
روزی که من و تو از بیمارستان به خونه اومدیم وخواهرت ما رو دید با تعجب وخوشحالی ما

رو نگاه کرد.برق شادی تو چشماش موج میزد وگفت مامان آخرش محمد مهدی اومد.

یه عروسک بزرگی براش ازمشهد خریده بودیم و قایم کرده بودیم اونو نشونش دادیم

و گفتیم که داداشی برات کادو آورده با اینکه عاشق عروسکه نیم نگاهی به عروسک کرد

و اما بعدش همه ی حواسش به تو بود بادقت به دست و پاهات نگاه میکرد و

میگفت وای چقدر کوچولویه!یا میگفت بزارش بغلم.تازه برات کنجد آورد و

گفت مامان این خیلی ریزه محمد مهدی میتونه اونو بخوره خفه نمیشه!



انشااله شما دو نور چشمانم درسایه امامان پاکمون

به درجات بزرگ معنوی برسید.

خدایا به خاطر این نعمت بزرگ و زیبا  صدهزارمرتبه شکر.

 

وبلاگ آبجی عزیزم :

* فاطمه معصومه جون *

http://fmm.niniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان نرگس
7 مهر 92 7:09
زمینی شدنت مبارک گل پسر
فرشته
20 مهر 92 15:43
سلاااااااااااااااااااااام مبارک باشه وبلاگ محمد مهدی جون
زهرا (مامان طه )
30 مهر 92 11:10
عکسشو بذار مامانی
مامان امیررضا
12 آبان 92 20:16
وااااااااااااااااااااای زمینی شدن اقا محمد مهدی مبارک عزیزم خیلی وقت منتظر یه خبر از شما هستیم..... منتظر عکسای گل پسری هستیم.... امیررضای منم به قمری روز میلاد بی بی معصومه به دنیا اومد....خیلی خیلی از این اتفاق خوشحالم.....ایشالله هر دو تا از پیروان راستین حضرت باشن
مامان امیررضا
20 آبان 92 8:50
پرسیدم:ازحلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشیدوگفت:که ماه محرم است گفتم: که چیست محرم؟ باناله گفت:ماه عزای اشرف اولادآدم است التماس دعا