محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

محمدمهدی!سرباز کوچک امام عصر*عجل الله تعالی فرجه الشریف*

خاطره ی زیبای باتو بودن💕😘

مشتاق دیــــــــــدار !

1392/5/8 23:03
نویسنده : مامان و بابا
545 بازدید
اشتراک گذاری

                          سلام نازدانه ام!

لحظه های دیدار نزدیکه و روز به روز که می گذره بر اشتیاقم افزوده میشه .

فرشته کوچولوی من انشااله سالم وصالح به دنیا بیای و با آمدنت مثل خواهرت

چشم همه ی ما زمینی ها رو روشن کنی . تویی که نامت یادآور ارباب غریب و غائبمونه !

در شبها و روزهای خاصی قرارداریم وفردا شب ، آخرین شب قدره. این روزها کمر درد زیادی دارم

اما همه شو بخاطر زیبایی اسمت تحمل میکنم .

مسافر کوچولوی من !

میدونی چه چیزی به من میتونی بدی که حق مادری ادا بشه؟؟

وقتی دو رکعت نماز با اخلاص خوندی وقتی یه سوره با تدبر وتوجه بخونی و

قطره اشکی برای اهل بیت علیهم السلام بریزی و سعی کنی

بنده ی پاک خدا بشی و تسلیم محض

احکام الهی...اونوقته که بهترین هدیه رو به من دادی و با این اعمالت

همه ی خستگی حمل و نگهداریت رو از دوشم برمی داری و این تمام هدف و

آرزوی من از به دنیا اومدن توئه.

 

ساعتها و روزها منتظر اومدنت هستم با طلیعه ی صبح فرج....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر رضا
8 مرداد 92 23:26
سلام نماز روزهاتون قبول درگاه حق ایشالله آقا محمد مهدی سالم و صالح به دنیا میاد. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم اگه شما هم میل دارین به ما سر بزنید منتظرتون هستیم.
مامان امیر رضا
13 مرداد 92 19:57
عزیزم خوشحال شدم بهمون سر زدید....ما شما رو لینک کردیم خوشحال میشیم شما هم ما رو لینک کنید
مامان امیر رضا
20 مرداد 92 19:26
سلام عید شما مبارک خیلی وقت بروز نمیشین نگران شدیم ایشالله حال اقا محمد مهدی خوبه دیگه
زهرا (مامان طه )
24 مرداد 92 10:49
ای جانم ایشالا سالم بدنیا بیاد