محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

محمدمهدی!سرباز کوچک امام عصر*عجل الله تعالی فرجه الشریف*

خاطره ی زیبای باتو بودن💕😘

تولد منجی(نیمه شعبان)*****

1392/4/3 17:54
نویسنده : مامان و بابا
1,111 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

از عـصـر قـدیم با تو عهدی دارم                             

   وز نام شما به کام شهدی دارم

 

ایــام ولادتــت امـــام حـــاضـــر            

 

         بـر لب شب و روز ذکر مهدی دارم

 
 
 
 
 
 

 

اين همه لاف زن و مدعي اهل ظهور

پس چرا يار نيامد كه نثارش باشيم

سالها منتظر سيصد و اندي مرد است

آنقدر مرد نبوديم كه يارش باشيم

اگر آمد ، خبر رفتن ما را بدهید

به گمانم که بنا نیست کنارش باشیم

 


پسندها (1)

نظرات (3)

مامان علی اکبر
3 تیر 92 14:47
کوتاهترين دعا براي بزرگترين آرزو... "اللهم عجل وليک الفرج" عيدتون مبارك
مامان ساتیار
5 تیر 92 7:44
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
علی
4 اردیبهشت 93 2:00
با سلام اسم من علی است و مایلم هم با شما دوست شوم وهم با شما تبادل لینک کنم. برای اطلاعات بیشتر به سایتم مراجعه کن ZEBELS.ROZBLOG.COM